Osnovna načela preduzeća

Još 1966. godine smo po prvi put u okviru načela preduzeća Viessmann, formulisali vrednosti. One su bile i još uvek jesu naše važne smernice za profesionalnu odgovornost i naš uspeh.

Kako bi se kultura preduzeća prilagodila promenama okoline, koje donosi na primer digitalizacija, napravili smo nov kodeks vrednosti u 2016. godini. Jasan cilj je da se ojača kreativnost i sopstvena odgovornost u preduzeću, a time da se podstakne inovativnost i brza primena dobrih ideja.

Ove vrednosti su protkane kroz našsvakodnevni rad.


Gemeinsam

Zajedno

Odnos prema našim kupcima je partnerske prirode i fer, sa ciljem zajedničkog uspeha. Našim saradnicima dajemo dobre mogućnosti za razvoj.

Verantwortlich

Odgovorno

Smatramo da smo ekonomsko, ekološki i socijalno odgovorni. Naš cilje je da zaštitimo klimu i očuvamo prirodne uslove za život.

Innovativ

Inovativno

Mi postavljamo tehnološke standarde u našoj branši. Nastavićemo i u budućnosti da definišemo napredak.