5-godišnja garancija za Vitodens 100/111 Touch

 
Poštovani kupci,

Kupovinom gasnog kondenzacionog zidnog kotla  Vitodens 100 Touch i Vitodens 111 Touch ostvarujete mogućnost produženja garancije na 5 godina.

Ovo produženje je namenjeno svim korisnicima koji svoju fabričku garanciju u trajanju od dve godine na kupljeni uređaj žele produžiti za 3 godine dodatne ugovorne garancije pod uslovima koji su definisani u ugovoru. Sklapanjem ugovora o produženoj garanciji korisnik na ovaj način dobija sigurnost besprekornog rada svog uređaja i time bezbrižnost tokom svih 5 godina (2+3 godine) te osim toga ostvaruje pravo na povoljniju cenu obaveznog velikog servisa nakon 2 i 4 godine.

Garancija dopunjava zakonom propisanu garanciju. Instalateru i korisniku uređaje garantujemo besprekoran kvalitet proizvoda, besplatno uklanjanje nedostataka koji se javljaju u periodu od 5 godina za greške u materijalu ili proizvodnji.
  

Ugovorena garancija važi pod sledećim uslovima:

  • Kupovina uređaja Vitodens 100 Touch ili Vitodens 111 Touch

Obaveze korisnika uređaja:

  • Uređaj je instaliran u skladu sa uputstvima Viessmann-a za montažu proizvoda.
  • Uređaj je pustio u rad ovlašćeni Viessmann servis.
  • Uređaj je servisiran u skladu sa uputstvima proizvođača na kraju 2. i 4. godine od kupovine uređaja (rok za vršenje servisa je 2 meseca od isteka 2. tj. 4. godine)
     

Kako se aktivira produžena garancija?

Produžena garancija se može aktivirati ovako:

  • Doplatom na cenu samog uređaja, prilikom kupovine od ovlašćenog Viessmann partnera. Tom prilikom naznačiti ovlašćenom Viessmann partneru da želite uređaj sa 5-godišnjom garancijom.**
  • Potpisivanjem ugovora o 5 godina garancije sa Viessmann partnerom

Koliko košta produžena garancija?

  • 100 EUR (uklj. PDV) – jednokratno