Viessmann napravio rođendansku žurku za pamćenje - prva stotka i 15.000 ljudi!

Allendorf, Berlin i Hof - tri lokacije u Nemačkoj gde je prošlog vikenda simultano organizovana neviđena proslava povodom 100 godina od osnivanja kompanije Viessmann. Grandiozan trenutak dogodio se te subote, 26. avgusta 2017. godine tačno u 16 časova kada je svih 15.000 zaposlenih i članova njihovih porodica zajednički zapevalo himnu koja je posebno komponovana za ovaj jubilej. U tom trenutku su se sve 3 lokacije povezale putem prenosa uživo na ogromnom video-bimu. Himna „Mi smo sledeći vek“, se orila u sva tri grada istovremeno i to uz pratnju hora, profesionalnih pevača, poznatog benda i plesača. Tekst himne ukazuje da je kompanija satkana od zaposlenih bez kojih je budućnost nemoguća.
  
Nakon toga, prisutnima su se obratili profesor dr Martin Viessmann, njegov sin, Maximilian Viessmann, kao i generalni direktor kompanije Joachim Janssen i predstavili ciljeve za naredni vek poslovanja i nastupajuće izazove.

"Napred u novi vek"

"100+ Napred u novi vek" je moto kompanije u jubilarnoj godini. Time se ističe, da Viessmann gleda unapred i da je spreman da savlada buduće izazove. Plus "+" znači: uspesi iz prošlosti daju polet za budućnost.

"Otkriti Novo, kreirati Novo, pokrenuti Novo"

Otvorenost za promene provlačila se kao crvena nit kroz mnogobrojne aktivnosti koje su dočekale posetioce proslave. Pod motom "Otkriti Novo, kreirati Novo, pokrenuti Novo" na čak 9 bina su se ređali vrhunski momenti. Posebno se vodilo računa o tome da posetioci stalno mogu da učestvuju u programu. Na pojedinim štandovima su mogli da se kreiraju umetnička dela pomoću četkica za slikanje, samolepivih traka, fotoaparata... Plesalo se, majstorisalo se i bilo je dosta sportskih aktivnosti. Akcenat je stavljen i na poznate zimske sportiste, koje Viessmann podržava, pre svega na sportistkinju Lauru Dahlmeier, koja je osvojila 5 puta zlato i jedanput srebro na ovogodišnjoj biatlonskoj olimpijadi u gradu Hochfilzen.

120.000 evra donacije zahvaljujući akciji zaposlenih

Maximilian Viessmann je objavio i radosnu vest da je u okviru akcije zaposlenih pod nazivom "HereViGo" sakupljena je značajna suma novca od 120.000 evra, koja je donirana "UNICEF"-u, kao i delom "Hans Viessmann" školi u gradu Frankenberg (na reci Eder). Brojni zaposleni su osmislili i sproveli razne projekte u tu svrhu, a kompanija je zauzvrat uz svaki projekat stavila po 1.000 evra na raspolaganje u dobrotvorne svrhe. 

Skulptura od narandžastih svakodnevnih predmeta

Već u subotu prepodne je otkrivena skulptura povodom stogodišnjice kompanije ispred centrale u Alendorfu. Osnova upečatljivog umetničkog dela su različiti svakodnevni predmeti od plastike koje su sakupili zaposleni i dodatno obradili u fabrici. Bitno je bilo da su svi delovi narandžaste boje, koja je tradicionalni zaštitni znak prezentovanja kompanije Viessmann.