Viessmann je brend godine u Nemačkoj u 2018.

Nemački list "Handeslblatt" i Institut za statistiku i istraživanje tržišta "YouGove" su nagradili preduzeće Viessmann titulom "Brend godine 2018". Takmičila su se i druga velika imena u ovoj branši. 

Rangiranje je bazirano na ispitivanju raznih kategorija, kao na primer: opšti utisak, kvalitet, zadovoljstvo klijenata, odnos "kvalitet-cena", koliko se firma preporučuje drugima, kakav imidž firma ima kao poslodavac… U anketi je sakupljeno preko 900.000 online ocena od nemačke punoletne populacije. 

Viessmann je osvojio pozitivne ocene ne samo na osnovu kvaliteta svojih proizvoda, nego i na osnovu sponzorstva zimskih sportova, formule E, fudbalskog kluba "Bayern München"… 

PS. Ukupnu pobedu, kad se posmatra prosek svih kategorija, osvojilo je dansko preduzeće "Lego". Već 60 godina ovaj proizvođač igračaka opstaje na tržištu bez većih skandala u istoriji firme. To isto važi i za Viessmann, koji već decenijama veoma uspešno gradi pozitivan imidž. 

Allendorf, 20.12.2018.