MISLITE DA STE JAKI NA FACEBOOK-U ILI TWITTER-U?

VAŠA MREŽA, NAŠ UREĐAJ!

Istina je da postoje ljudi koji stvaraju tako široke i aktivne mreže, da takve mreže treba da budu vredne koliko i novac! Mi želimo da pokažemo koliko mreže između ljudi zapravo mogu biti jake.

Firma Viessmann je počela da prihvata vrednost Vaše lične društvene mreže kao valutu plaćanja. I zato, veličina Vaše društvene mreže je osnova za dobijanje Viessmann vrhunskih proizvoda sa 50% popusta, drugim rečima, upola cene.

Ova pogodnost važi za svakog ko na Twitter-u ima 10.000 follower-a ili više, ili svakog ko na Facebook-u ima 10.000 follower-a / prijatelja ili više!

Facebook, Twitter: Ono šta kao korisnik ove pogodnosti treba da uradite je da podelite post pri Vašem prvom kontaktu ili razgovoru sa predstavnikom Viessmann-a, potom jedan post nakon definitivnog izbora proizvoda iz Viessmann palete za kućno grejanje, i na kraju još jedan odmah nakon što je izabrani uređaj pušten u rad, sa Vašim mišljenjem i utiscima koji su nam važni.

 

USLOVI
 
  • Kompanija Viessmann poseduje vrlo široku paletu premijum proizvoda iz tehnike grejanja i hlađenja. Ukoliko korisnik ne podeli postove koji su neophodni kako bi iskoristio prednost ovog popusta, popust će biti poništen i  korisniku će biti obračunata puna cena koštanja za uređaj.
  • Facebook i Twitter nalozi proizvoda / zajednica / kompanija se ne kvalifikuju za ovu pogodnost.
  • Ukoliko korisnik nema potreban broj follower-a / prijatelja, Viessmann ima pravo da naplati korisniku punu cenu koštanja uređaja.Korisnik mora imati 18 godina ili biti stariji da bi iskoristio ovu pogodnost.
  • Ova pogodnost se odnosi na proizvode iz palete uređaja za grejanje porodičnih  kuća i stanova, ne i za proizvode za primenu u industriji, privredi ili komunalnim i državnim preduzećima.
  • Trajanje akcije: od 01.03.2015. do 01.03.2016.