Partner u blizini

Registracija Viessmann proizvoda

Idi na online registraciju
Registracija proizvoda: ruke kucaju na laptopu
Fotografija: © Iuganov Konstantin / Shutterstock.com

Registracija proizvoda osigurava da uvek dobijate najažurnije i relevantne usluge i podršku za proizvod koji ste kupili. Takođe ćete dobiti sistemski sertifikat koji dokumentuje podatke o vašem sistemu i dokaz o garanciji. Kada je potreban servis, sve imate brzo pri ruci, što uveliko olakšava posao izvođaču grejanja. Još jedna prednost Viessmann registracije proizvoda je produžena garancija. Uz to, možete uživati u garanciji do 10 godina za neke od komponenti u vašem sistemu grejanja.

Prednosti registracije proizvoda na prvi pogled

  • Registracija automatski produžava garanciju i ne morate ništa više da radite.
  • Garancija počinje da teče od dana puštanja u rad. Ovo zatvara jaz koji je postojao između isporuke izvođaču grejanja i prihvatanja od strane vas kao vlasnika sistema.
  • Vi i vaš dobavljač grejanja ćete dobiti potvrdu uključujući lokaciju, serijske brojeve i garantne periode.
  • Kao vlasnik sistema, dobićete informacije o najnovijim proizvodima i uslugama koje su vam najrelevantnije.
Viessmann product range

Kako funkcioniše registracija proizvoda?

Kao što je gore pomenuto, postoje dva načina da registrujete svoj novokupljeni Viessmann proizvod. Možete se ili sami registrovati na mreži ili poštom, ili zamoliti svog dobavljača grejanja da to uradi u vaše ime. U prednostima registracije proizvoda možete uživati i vi kao vlasnik sistema i vaš dobavljač grejanja.

Registrujte Viessmann proizvod na mreži

Da biste registrovali svoj proizvod, potreban vam je serijski broj vašeg sistema grejanja od 13 do 16 cifara i, ako je primenljivo, povezane komponente. Ovo možete pronaći npr. na tipskoj pločici sistema grejanja. To takođe može biti navedeno na fakturi. Ako ste u nedoumici, jednostavno pitajte svog dobavljača grejanja za serijski broj. U nekim slučajevima, vaš dobavljač grejanja vas je možda već registrovao ili povezao sistem preko interneta. U tom slučaju nećete morati da unosite detalje drugi put.

Nakon uspešne registracije, vaša garancija će biti automatski produžena. Dobićete potvrdu u obliku sistemskog sertifikata, koji ćete dobiti e-poštom kada se registracija završi. Na ovaj način, svi podaci o vašem sistemu i produženje garancije biće predati u jednom dokumentu. Ovo može biti veliko olakšanje, posebno kada je potrebno izvršiti servis.

Online registracija korak po korak

  1. Pripremite serijski broj
  2. Registrujte se online sa detaljima
  3. Automatsko produženje garancije
  4. Sertifikat sistema potvrđuje produženje garancije
  5. Primite sertifikat kao prilog e-pošte i zadržite ga
  6. Držite dokument pri ruci kada vam je potrebna usluga

Registracija proizvoda od strane vašeg dobavljača grejanja

Vaš izvođač grejanja takođe ima mogućnost da registruje vaš sistem grejanja. On to može da uradi preko Viessmann aplikacije za rezervne delove. Aplikaciji se može pristupiti putem:

  • Viessmann aplikacija za rezervne delove (za iOS ili Android)
  • Ili preko veb pretraživača na  www.viessmann.com/etapp

Nakon što unesete fakturu, otpremnicu ili serijski broj, vaš izvođač grejanja treba da odabere komponente instalirane u vašem sistemu i zatim da doda lokaciju sistema, nakon čega se on u potpunosti registruje. Ako je proizvod registrovan na ovaj način, garantni rok počinje da teče od dana puštanja u rad, a najkasnije tri meseca od isporuke.

Nakon uspešne registracije, vaš izvođač grejanja će dobiti sistemski sertifikat. Kao vlasnik sistema, dobićete e-poruku koja potvrđuje vašu registraciju. Garancija za vaš sistem grejanja je produžena od ove tačke i možete odštampati i zadržati svoj lični sertifikat sistema.

Važno: Ako je sistem već registrovan, dodavanje dodatnih komponenti i generisanje sertifikata može da izvrši samo vlasnik sistema.