Partner u blizini

Najčešće postavljena pitanja u vezi sa aplikacijom ViCare

Preuzmite aplikaciju ViCare
© 35mmf2 / Shutterstock.com

Kako funkcioniše aplikacija ViCare? Šta mi dozvoljava da radim i koje funkcije ima? Kako da instaliram aplikaciju pravilno? Dole možete pronaći odgovore, zajedno sa korisnim informacijama o najčešće postavljenim pitanjima o aplikaciji ViCare.

Kompatibilnost

Ceo spisak sistema grejanja je podeljen u dve kategorije, u zavisnosti od toga da li sistem ima ugrađeni WiFi modul ili ne. Noviji Viessmann uređaji sa ugrađenim WiFi modulom (tzv. „One Base” sistemi) mogu se direktno povezati na Viessmann cloud i njima je moguće upravljati preko aplikacije ViCare. Stariji uređaji zahtevaju Viessmann gateway za internet Vitoconnect. Kontaktirajte svog tehničara za grejanje ako niste sigurni šta je pravo rešenje.

U nastavku je lista sistema grejanja starijih generacija koji rade sa ViCare uređajima u kombinaciji sa Viessmann Vitoconnect OPTO2:

Vitocal

  • Vitocal 200-S, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 222, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 222-G, tip: WO1C
  • Vitocal 222-S, tip: WO1C
  • Vitocal 242-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 242-S, tip: WO1C
  • Vitocal 333, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 333-G, tip: WO1C
  • Vitocal 343-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 3xx-A, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal xxx-A, tip: WO1C
  • Vitocal xxx-G, tip: WO1C

Vitocrossal

  • Vitocrossal 300, tip: HO1A, KW6B
  • Vitocrossal 300, model: CU3A, tip: KW6B

Vitodens

  • Vitodens 200, tip: HO1B, HO2B, HO2C 
  • Vitodens 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitodens 222-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 242-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 2xx-F, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B
  • Vitodens 2xx-W, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B
  • Vitodens 300-W, tip: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 333-F, tip: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 343-F, tip: HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C

Vitola

  • Vitola 100, tip: KW1, KW2
  • Vitola 200, tip: KO1B

Vitoladens

  • Vitoladens 300-C, tip: HO1A, HO1B, KW6B
  • Vitoladens 300-T, tip: KO1B
  • Vitoladens 300-W, tip: HO1, HO1B
  • Vitoladens 333-F, tip: HO1A, HO1B

Vitoligno

  • Vitoligno 200-S Ecotronic v2.03+
  • Vitoligno 250-F Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 250-S Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 300-C Ecotronic v2.12+
  • Vitoligno 300-H Ecotronic
  • Vitoligno 300-S Ecotronic v2.04+
  • Vitoligno 300-P, tip: F01

Vitorondens

  • Vitorondens 200-T, tip: KO2B
  • Vitorondens 222-F, tip: KO2B

Ostali

  • Vitocaldens 222-F, tip: WO1C
  • Vitogas 200-F, tip: KO1B, KO2B
  • Vitopend 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitoplus 300, tip: HO1
  • Vitosolar 300-F, tip: HO1C
  • Vitosorp 200-F

Instalacija i registracija

Pratite sledeće korake da biste povezali Viessmann sistem grejanja sa aplikacijom ViCare:

  1. Preuzmite aplikaciju ViCare (iOS ili Android).
  2. Pratite instrukcije u aplikaciji ViCare.

Da biste se registrovali, napravite korisnički nalog u aplikaciji klikom na taster „Create new account” (kreiraj novi nalog). Da biste podesili nalog, morate navesti sledeće informacije:

  • Ime i prezime 
  • Adresa 
  • Broj telefona

Takođe morate navesti lokaciju Vašeg sistema grejanja ako se razlikuje od Vaše adrese. Ove informacije pomažu izvođaču da pronađe tačnu adresu nakon što zatražite servisiranje. Za kraj, da biste završili proces, treba da prihvatite Politiku privatnosti i Uslove korišćenja. Sada ste konfigurisali aplikaciju ViCare.

Možete preuzeti aplikaciju ViCare na App Store ili Google Play Store. Vaš operativni sistem mora ispuniti minimalne zahteve.

ViCare je nativna aplikacija, tj. razvijena je samo za mobilni operativni sistem. Verzija za PC računar nije trenutno dostupna.

Vitoconnect modul se jednostavno registruje putem „plug i play” (priključi i pokreni). Potrebno je samo da svojim pametnim telefonom skenirate dobijeni QR kod. Kada to radite, uverite se da su Vitoconnect i upravljačka jedinica Vitotronic od sistema grejanja povezani na struju i internet pomoću isporučenog kabla. Kada skenirate kod, Vitoconnect se povezuje sa Vašim nalogom u aplikaciji ViCare. Za to morate preuzeti aplikaciju i napraviti korisnički nalog u njoj.

Jednostavno preuzmite aplikaciju ViCare na svoj novi uređaj. Onda se prijavite koristeći Vašu adresu e-pošte i šifru. Ne morate praviti novi nalog ili rekonfigurisati aplikaciju. Kada se prijavite, možete nastaviti sa korišćenjem usluga aplikacije ViCare.

Radi bezbednosti, Vitoconnect je stalno povezan sa upravljačkom jedinicom odgovarajućeg sistema grejanja. Pre nego što kupite novi Viessmann sistem grejanja, Vitoconnect se mora resetovati. Za to pošaljite e-poruku na sledeću adresu: td@viessmann.com To treba da uradite sa adrese sa kojom ste registrovali Vaš Vitoconnect modul. Zatim instalirajte Vitoconnect i povežite ga sa Vašim novim sistemom grejanja.

QR kod se takođe nalazi na kućištu Vitoconnect modula, direktno na štampanoj ploči. Otkačite kabl za napajanje i USB kablove sa Vitoconnect modula i skinite poklopac kućišta. Za to je najbolje da povučete kućište prema sebi i zatim ga podignete. Za detaljne informacije, pogledajte korak 1 u PDF datoteci „Puštanje u rad”.

U principu, operativni sistem, tj. aplikacija ViCare Vas obaveštava kada i koja ažuriranja su dostupna. Morate potvrditi to obaveštenje i onda možete preuzeti i instalirati ažuriranja. Uz pravilno podešavanje na Vašem pametnom telefonu, moguća su automatska preuzimanja ažuriranja.

Svi dostupni dodaci biće instalirani kada ažurirate aplikaciju. Zato uvek treba vodite računa da aplikacija bude ažurirana. Posle svakog ažuriranja dobićete obaveštenje šta je novo i šta je promenjeno.

Preuzmite aplikaciju ViCare

Učinite svoje grejanje pametnim sa ViCare. Uživajte u savršenoj toploti i u tome što bez brige znate šta se dešava.

Od podruma do Vašeg stambenog prostora – ViCare za regulisanje temperature u pojedinačnim prostorijama

Pogledajte video kako Vam aplikacija ViCare omogućava potpunu kontrolu nad temperaturom u svakoj prostoriji, bez obzira da li ste kod kuće ili u pokretu.

Konektivnost

Postoji niz prednosti koje govore u prilog povezivanju Viessmann sistema grejanja na internet, upravljanju sistemom preko aplikacije ViCare i gledanju Vaših podataka o potrošnji.

  • Komfor
  • Ažuriranja
  • Sigurnost
  • Garancija

Osim toga, kada povežete svoj sistem grejanja, takođe imate i mogućnost da produžite postojeću garanciju sa dve na pet godina. Da biste osigurali da produžena garancija ostane važeća, Vaš sistem grejanja mora ostati onlajn i povezan tokom celog perioda.

Pročitajte u nastavku da saznate više o konektivnosti u Vašem domu i Vašem Viessmann sistemu.

  1. Preuzmite aplikaciju ViCare za svoj iOS ili Android uređaj.
  2. Podesite svoj ViCare nalog.
  3. Skenirajte QR kod Vašeg uređaja za grejanje.

Savet: Obavezno unesite ispravnu adresu e-pošte da biste se prijavili na aplikaciju ViCare i ažurirajte svoju šifru najmanje na svakih šest meseci.

  • WiFi ruter mora biti zaštićen dovoljno sigurnom WPA2 šifrom, koja mora imati najmanje 8 i najviše 63 znakova.
  • Osigurajte da WiFi ruter uvek ima najnovije ažuriranje firmvera.
  • Veza između generatora toplote i WiFi rutera bi trebalo da bude šifrovana.
  • Koristite internet vezu koja je uglavnom dostupna, poželjno na mesečnu pretplatu (bez ograničenja po pitanju vremena ili obima podataka).
  • Za najbolju vezu, frekvencija Vašeg WiFi signala bi trebalo da bude 2,4 GHz.
  • DHCP (dinamičko IP adresiranje) mora biti aktivirano.

Rutiranje i sigurnosni parametri se moraju podesiti u IP mreži (LAN).

  • Za direktne izlazne veze aktivirajte sledeće portove:
    • Port 80
    • Port 123
    • Port 443
    • Port 8883

Imajte na umu: Ako niste upućeni u ovaj proces, možda je pametno da se posavetujete sa IT stručnjakom koji Vam može pomoći oko podešavanja.

  • Osigurajte da imate stabilnu internet vezu od svog internet provajdera.
  • Ako ste nedavno promenili provajdera i/ili ruter, resetujte vezu.
  • Proverite snagu signala u aplikaciji ViCare (Settings -> Devices -> Communication module) (Podešavanja -> Uređaji -> Modul za komunikaciju)
  • Ako imate stariju generaciju Viessmann uređaja za grejanje sa eksternim modulom za komunikaciju Vitoconnect, pokušajte da ga postavite negde sa jačim signalom. Ako je potrebno da ponovo uparite uređaje, skrolujte dole do sekcije „Vitoconnect pairing” (uparivanje Vitoconnect modula)
  • U sekciji „Notifications” (obaveštenja) u aplikaciji ViCare, možete proveriti da li Viessmann trenutno obavlja radove na održavanju ili se sistem ponovno uspostavlja nakon privremenog prekida.
  • Ako ovi saveti ne pomažu ili je signal veoma slab, ponovo pokrenite modul za komunikaciju. To možete uraditi preko Settings > Devices > Communication module (Podešavanja > Uređaji > Modul za komunikaciju).
  • Ako se ruter nalazi daleko od Vašeg sistema grejanja, možete instalirati pojačivač WiFi signala u svom domu
  • Ako imate sistem za upravljanje pojedinačnim prostorijama, instaliranjem ViCare repetitora možda možete poboljšati komunikaciju između uređaja.

Da biste ponovo povezali aplikaciju na Vitoconnect, pratite sledeće korake:

  1. Prvo, pritisnite i držite dugme za resetovanje na Vitoconnect modulu nekoliko sekundi.
  2. Ažuriranje Vaših WiFi podešavanja u aplikaciji ViCare: Settings > Devices > Communication module > Network settings (Podešavanja > Uređaji > Modul za komunikaciju > Podešavanja mreže)
  3. Aplikacija će tražiti da unesete serijski broj. Najlakši način za to jeste da skenirate QR kod na Vašem Vitoconnect modulu.
  4. Aplikacija je spremna za korišćenje.

Ako ovi koraci nisu rešili Vaš problem sa vezom, pročitajte druge članke u našoj sekciji „Najčešće postavljena pitanja” ili kontaktirajte Viessmann Community za dalju podršku.

Rad i funkcija

Sve informacije o funkcijama i radu aplikacije ViCare možete pronaći na stranici za aplikaciju ViCare ili kod Vašeg lokalnog Viessmann distributera.

Osim temperatura kruga grejanja, možete gledati i temperaturu potrošne tople vode i spoljne temperature. Sve raspoložive informacije prikazuju se u preglednim kockicama. Prikazuju se i režimi grejanja.

Vremenski program se prikazuje kao kalendar sa satom, a kada ste kod kuće, prikazuje se simbol kuće.

Za više informacija posetite stranicu za Viessmann aplikaciju ViCare.

Možete da podesite i Comfort i Party režim rada preko aplikacije ViCare. To Vam omogućava da praktično balansirate između potražnje i učinka. Ove opcije možete podešavati i sa Android i sa iOS uređajima.

Ekonomski režim rada se može podesiti samo ako upravljačka jedinica Vašeg sistema grejanja podržava ovu funkciju. U suprotnom, ne možete vršiti ova podešavanja preko aplikacije.

Poruke o greškama i greške

Ako se aplikacija ViCare ne povezuje na sistem grejanja, proverite da li postoji veza sa internetom.

Zatvorite skroz aplikaciju. Ako imate Apple proizvod, pritisnite taster „Home” dvaput i povucite aplikaciju nagore da biste je zatvorili. Zatim ponovo pokrenite aplikaciju. Aplikacija ViCare bi trebalo da radi ponovo. Da biste bili skroz sigurni, proverite takođe App Store ili Play Store da li postoje ažuriranja za ViCare. Takođe se uverite da Vaš operativni sistem ispunjava minimalne zahteve. To konkretno znači iOS 10.3 ili Android 4.4 i novije.

Ako se greške ponavljaju u samoj aplikaciji, kontaktirajte vicare-service@viessmann.com. Ako se greške javljaju u sistemu grejanja, kontaktirajte Viessmann distributera ili Vašeg instalatera grejanja od poverenja.

Aplikacija ViCare prikazuje spoljašnju temperaturu samo ako upravljački uređaj za grejanje ima tu funkciju. To znači da je spoljašnja temperatura dostupna samo ako je sistem grejanja prilagođen vremenskim uslovima i opremljen senzorom spoljne temperature.

Aplikacija ViCare trenutno ne podržava prikazivanje izlazne temperature.

Da biste pronašli temperaturu vode u kotlu, idite do tačke menija „Settings” (podešavanja), skrolujte dole do „Devices” (uređaji) i dodirnite „Boiler” (kotao). Temperatura vode u kotlu se prikazuje sa sve sisteme grejanja na ulje i gas.

Na početnom ekranu aplikacije ViCare postoji funkcija „Forgot password” (zaboravljena šifra). Unesite adresu e-pošte sa kojom ste se registrovali. Dobićete e-poruku sa kojom možete izabrati novu šifru.

Proverite položaj Vašeg rutera i proverite sve priključne kablove. 

Ako su oba u redu, instalirajte WiFi repetitor da biste pojačali Vaš WiFi signal. To bi trebalo da Vam obezbedi stabilnu vezu između Vašeg pametnog telefona i sistema grejanja.

Stvarna temperatura se prikazuje samo ako aplikacija dobija te podatke od sistema grejanja. Za to je potrebno da je upravljačka jedinica za grejanje ima potrebnu funkciju. Ako niste instalirali sobni termometar, kao što je daljinski upravljač, ne postoje podaci za to i aplikacija prikazuje „--”.

Privatnost

Mi smo porodična firma sa istorijom dužom od 100 godina i najvišim standardima kvaliteta. Sebe smatramo pouzdanim partnerom u životima naših klijenata. Transparentno postupanje sa Vašim podacima je ključan deo te pouzdanosti.

  • Sigurnost: Stalno preispitujemo naše sisteme da bismo obezbedili najviši nivo sigurnosti podataka za naše korisnike. Radimo u skladu sa GDPR-om i naši sistemi za komunikaciju podataka su sertifikovani od strane VDE-a. 

  • Serveri: Naši serveri se nalaze u EU-u. Vaši podaci se će tretirati poverljivo i biće dostupni samo Vama i, ako je potrebno, Vašem distributeru ukoliko ste napravili porudžbinu za onlajn uslugu koristeći njih. 

  • Kvalitet: Naši visoki Viessmann standardi važe i za naše digitalne proizvode. Pored toga, beskompromisno se držimo najboljih praksi u industriji.  

Gde mogu da pronađem pravne napomene i obaveštenja kompanije Viessmann?

Pravne napomene i obaveštenja možete u bilo kom trenutku da pogledate ovde:

Da li niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?